• seat minimo anvelope bridgestone
  • anvelope bridgestone masini electrice
  • seat anvelope ologic bridgestone
  • seat minimo concept masina electrica
  • auto electric seat
  • bridgestone furnizor exclusiv seat minimo

Bridgestone echipeaza SEAT Minimó cu anvelope ce aplica tehnologia “ologic”. Aceasta colaborare de ultima ora pune bazele unui nou capitol in ceea ce priveste viitorul mobilitatii.

Cel mai recent concept de automobil electric al SEATMinimó – a fost prezentat pentru prima data la Mobile World Congress, in Barcelona si apoi la Geneva Motor Show. Vehiculul este unul de dimensiuni reduse, pentru doi pasageri, in totalitate electric si prevazut cu tehnologie 5G.
Minimó se bazeaza pe un sistem inovator de reincarcare in cateva secunde, o sesiune de reincarcare oferind o capacitate de parcurgere a unei distante de mai mult de 100 de km.
Conceptul de automobil raspunde la problemele actuale ale mobilitatii din centrele urbane:

  • acces restrans in anumite portiuni de orase,
  • drumuri intens congestionate,
  • reglementari din ce in ce mai stricte ce vizeaza emisiile.

O „motocicleta” confortabila

Seat Minimo anvelope ologic Bridgestone
Prin Minimó, SEAT reuneste beneficiile aduse de dimensiunile reduse ale unei motociclete cu siguranta si confortul turismelor. Mai mult, il elibereaza pe sofer si de neplacerile pe care le-ar putea intampina in oras conducand un vehicul clasic.
Bridgestone a produs anvelopele pentru Minimó la centrul sau R&D din Roma, intr-un timp record. Foarte interesant este ca pneurile prototipului Minimó expus in Barcelona au gravate pe flanc harta orasului. Acest lucru reflecta alianta puternica dintre SEAT si Barcelona in termeni de mobilitate urbana si abilitatea companiei Bridgestone de a produce anvelope in conformitate cu necesitatile clientilor.
In ceea ce priveste tehnologia ologic, aceasta determina o mai mare eficienta a consumului de combustibil, fiindca se bazeaza pe doua insusiri:

  • diametru mare al anvelopei si presiune ridicata pentru a diminua deformarea pneului in contact cu drumul – duc la scaderea rezistentei la rulare;
  • latime mai ingusta a cauciucului, pentru scaderea rezistentei aerodinamice – un alt factor important pentru eficientizarea consumului de combustibil.

Bridgestone anvelope ologic
Anvelopa ce beneficiaza de tehnologia ologic mai prezinta un coeficient de rezistenta la rulare redus cu 30% si o imbunatatire cu 10% a performantelor de franare pe drum umed, in comparatie cu un pneu conventional.
Ti-a placut articolul? Da-i share sa-l citeasca si prietenii tai!

Informatii si fotografii: Bridgestone si SEAT Media Center

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.

 

Ne puteti urmari si da Like pe: