Eagle F1 Asymmetric 3 SUV asigura manevrabilitate imbunatatita la viteze ridicate si aderenta excelenta datorita constructiei optimizate pentru autoturismele SUV.
Bruxelles, martie 2018 – Goodyear a lansat Eagle F1 Asymmetric 3 SUV, cel mai nou model din gama Eagle F1 Asymmetric, axat pe franare imbunatatita si manevrare in toate conditiile.
Aderenta puternica
Trasatura-cheie a Eagle F1 Asymmetric 3 SUV este tehnologia activa de franare (Active Braking Technology). La franare, suprafata de contact a pneului creste, ceea ce permite distante mai scurte de franare in conditii de carosabil ud si uscat.
Tehnologia Grip Booster, alcatuita dintr-un compus adeziv cu rolul de a mari aderenta la suprafata drumului, constituie o a doua caracteristica ce maximalizeaza franarea si manipularea.
Testele TÜV Süd comandate de Goodyear confirma punctele forte ale anvelopei.
Manevrare stabila
In procesul de productie, inginerii Goodyear au imbunatatit designul benzii de rulare cu ajutorul noii tehnologii de constructie optimizata pentru SUV-uri, cavitatea si profilul anvelopei.
Noile cabluri din diferitele straturi ale constructiei imbunatatesc manipularea vehiculului la viteze mari, rigiditatea in colt, scad uzura benzii de rulare.
Anvelopa se bazeaza si pe UHP Cool Cushion Layer – o tehnologie care perfectioneaza manevrabilitatea reducand, in acelasi timp, rezistenta la rulare. De aici rezulta o eficienta sporita a consumului de combustibil.
Testeaza limitele SUV-ului tau și detine controlul cu noile anvelope Eagle F1 Asymmetric 3 SUV!
Dimensiuni | Data lansarii | Vehicule compatibile |
---|---|---|
255/50 R19 107 Y XL | 1 feb. 2018 | Audi Q5, Volvo XC90 |
235/50 R18 97 V | 1 apr. 2018 | BMW 7 series, Nissan Qashqai |
275/45 R20 110 Y XL | 1 apr. 2018 | Toyota RAV 4, Chevrolet Trailblazer |
275/45 R21 110 Y XL | 1 apr. 2018 | Range Rover Sport, Volkswagen Amarok |
255/55 R18 109 Y XL | 1 mai 2018 | BMW X5, Audi Q7 |
255/45 R19 100 V | 1 iun. 2018 | Chevrolet Captiva, VW Tiguan |
265/45 R20 104 Y | 1 iun. 2018 | Volvo XC60, Audi Q7 |
315/35 R20 110 Y XL | 1 iun. 2018 | BMW X5 |
255/40 R21 102 Y XL | 1 iun. 2018 | Audi Q5, Mercedes GLC |
295/35 R21 107 Y XL | 1 iun. 2018 | Porsche Macan, Porsche Cayenne |
235/60 R18 107 W XL | 1 iul. 2018 | Volvo XC60, Audi Q5 |
255/45 R20 105 W XL | 1 iul. 2018 | Alfa Romeo Stelvio, Jaguar E-Pace |
275/40 R22 107 Y XL | 1 iul. 2018 | Range Rover Sport, Toyota Land Cruiser |
235/45 R19 99 Y XL | 1 aug. 2018 | Nissan Qashqai, Volkswagen Tiguan |
235/55 R19 105 W XL | 1 aug. 2018 | Audi Q5, Volvo XC60 |
275/45 R19 108 Y XL | 1 aug. 2018 | Volvo XC60, BMW X3 |
275/40 R20 106 Y XL | 1 aug. 2018 | Land Rover Evoque, Volvo XC60 |
275/40 R21 107 Y XL | 1 aug. 2018 | Volkswagen Touareg, Audi Q7 |
295/40 R21 111 Y XL | 1 aug. 2018 | Mercedes GL-series |
275/35 R22 104 Y XL | 1 aug. 2018 | Toyota Hilux, Volvo XC60 |
295/35 R22 108 Y XL | 1 sep. 2018 | Audi Q7, VW Touareg, Porsche Cayenne |
285/45 R19 111 W XL | 1 nov. 2018 | BMW X5, Mercedes M class |
245/45 R20 103 W | 1 nov. 2018 | Audi Q5, Volvo XC60, Jaguar E-Pace |
275/55 R19 111 W | 1 dec. 2018 | Jeep Grand Cherokee, Mercedes G class |
255/50 R20 109 Y XL | 1 dec. 2018 | BMW X5, Audi Q7 |
265/40 R21 101 Y | 1 dec. 2018 | Porsche Macan, Maserati Levante, Mercedes GLE |
275/50 R20 109 W | 1 ian. 2019 | Jeep Grand Cherokee, Ford Ranger |
255/60 R18 108 Y | 1 feb. 2019 | Audi Q7, Jaguar F-Pace |