In conformitate cu reglementarile stabilite de Federatia Internationala de Automobilism, Pirelli a conceput o noua gama de anvelope F1 potrivita pentru o mare varietate de circuite:

* Ultrasoft Purple: recomandata pentru circuite inguste si intortocheate, ce pun accent pe aderenta mecanica;
* Supersoft Red: ideala pentru circuite intortocheate si lente, strabatute pe vreme rece, cand aderenta mecanica trebuie sa fie maxima.
* Soft Yellow: probabil tipul de anvelopa cel mai utilizat din gama F1; furnizeaza un echilibru ideal intre performanta si durabilitate, la viteze mari.
* Medium White: produs extrem de versatil, indicat pe circuite cu viteze, temperaturi si incarcari mari de energie.
* Hard Orange: cea mai dura anvelopa din gama proiectata pentru suprafete abrazive si intrare rapida in viraj. Dureaza mai mult sa se incalzeasca, dar ofera o durabilitate maxima.
* Intermediate Green: la viteza maxima, disperseaza aproximativ 25 de litri de apa pe secunda; una dintre cele mai versatile anvelope de ploaie.
* Wet Blue: cea mai eficienta solutie pentru ploaie; disperseaza pana la 65 de litri de apa pe secunda, la viteza maxima.

Structura pneurilor

Noile pneuri competitionale pun in practica o filozofie de productie „proaspata”, bazata pe materiale de ultima generatie, ce sunt compatibile cu cele mai recente reguli din domeniu. Iata, mai jos, un video interesant despre structura produselor din gama prezentata.

Pentru urmatoarea generatie de autoturisme, Pirelli a lansat anvelopa P-Zero. Aceasta se gaseste in varianta LUXURY SALOON (emisie de zgomot redusa si rezistenţa redusa la rulare realizata prin secvenţa de blocuri optimizata si prin design-ul canelurilor) si SPORT (profil extern personalizat: raspuns superior al direcţiei datorita umarului cu blocuri ce permite creșterea rigiditatii benzii si o stabilitate laterala imbunatatita). Pentru o experienta mai placuta a condusului.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

 

Ne puteti urmari si da Like pe: